Ми дотримуємося політики надання лише офіційної гарантії. Це означає, гарантія на товар надається відповідно до чинного Законодавства України та умов, визначених виробником конкретного продукту.
Умови надання гарантійного обслуговування
Для реалізації права на гарантійне обслуговування необхідно мати при собі наступні документи:
- гарантійний талон з зазначенням назви та моделі виробу
- розрахунковий документ, що підтверджує факт та дату придбання продукції. Це може бути чек, накладна або будь-який документ з відміткою та підписом продавця.
Перед тим, як звертатися з гарантійним випадком, будь ласка, зв'яжіться з нами для консультації та уточнення деталей. Цілком можливо що Ваше питання буде вирішено дистанційно. Якщо питання не буде вирішено дистанційно, тоді товар повинен бути надіслано до нас на тестування та визначення подальших дій.
Звертаємо Вашу увагу, що у разі виявлення наявних зовнішних та внутрішних дефектів/пошкоджень, пов'язаних з недотриманням правил та вимог експлуатації - гарантія НЕ ПІДТРИМУЄТЬСЯ.
Алгоритм дій при відправленні товару на сервіс
- Заповніть Протокол рекламації.
- Підготуйте необхідні документи, зазначені вище
- Відправьте товар та документи на адресу, вказану у протоколі рекламації. Або в інший способім, заздалегідь оговорений при спілкуванням з нашим фахівцем.
Ми прагнемо забезпечити вам безперешкодний доступ до гарантійних послуг та підтримки. Дякуємо, що обрали наш продукт.